Veel gestelde vragen

 

Waar kan ik entreebewijzen voor Mini Mundi kopen?
Kaarten voor Mini Mundi kunt u aan de kassa kopen. Ook is het mogelijk kaarten in de voorverkoop te kopen. Er zijn veel verblijfsaccommodaties in Zeeland, waarmee wij een samenwerking hebben.

Is het mogelijk entreebewijzen te reserveren?
Het is niet mogelijk entreebewijzen te reserveren. U kunt er altijd zeker van zijn dat u naar binnen kunt.

Is het mogelijk een informatiebrochure toegestuurd te krijgen?
Natuurlijk, wanneer uw aanvraag binnen is gekomen handelen wij uw verzoek binnen 2 werkdagen af. Ga direct naar contact om een brochure aan te vragen.

Zijn huisdieren toegestaan op het park?
Huisdieren zijn aangelijnd toegestaan op het park, maar niet in het paviljoen.

Is er een garderobe aanwezig?
Mini Mundi beschikt niet over een garderobe.

Hoe lang is de gemiddelde bezoekduur?
Een bezoek aan Mini Mundi neemt ongeveer een ruim dagdeel in beslag.

Wanneer draaien de attracties?
De attracties draaien om de beurt. Bij hevige regenval en harde wind kunnen de attracties om veiligheidsmaatregelen niet draaien.

Is het park rolstoeltoegankelijk?
Het park is rolstoeltoegankelijk, alleen de verdiepingsvloer van het paviljoen en de attracties van het pretpark niet.

Waar kan ik een klacht indienen?
Wij doen onze uiterste best om uw dagje Mini Mundi perfect te laten verlopen. Mocht u dit niet zo ervaren hebben, dan stellen wij het zeer op prijs dat u ons hierover informeert. Stuur uw klacht per mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.